13 січня 2019




ГРА "Чуєш слово - аплодуй!"

Кількість гравців: 2 і більше
Що потрібно: будь-яка книжка
Як грати: домовтеся з  дітьми про список заборонених слів. До прикладу: червоний, синій, яблуко, стрічка, книжка, взяти, піти, далеко і т.д.
Оберіть матеріал для читання з цими словами і попросіть дитину читати по одному абзацу (реченню, фразі).
Дорослі плескають в долоні щоразу, коли чутимуть заборонено слово.
Потім читають дорослі, а діти - аплодують.
«Вгадай значення слова»
Ця гра, можливо, дещо складна, але напрочуд корисна для вивчення англійської мови. Також вона допоможе дітям поповнити словниковий запас слів.
Кількість гравців: 2 і більше
Що потрібно: папір, ручки,  англійські слова (словник)
Як грати: подумайте та напишіть на 5-ти картках (невеликих аркушах) по одному слову, які ваші діти ніколи не чули (але можна і 2 знайомих). Напишіть значення цих слів на інших 5-ти картках. Попросіть дітей написати на своїх аркушах, як вони розуміють (вгадати) значення цих слів (переклад). Викладіть 5 карток з англійськими словами у стовпчик, у стовпчик праворуч - картки з відповідями дітей, а потім - у стовпчик ліворуч- правильні відповіді. 

Чим більше "вгаданих" слів - тим більше балів!

Як варіант: дитина також може написати батькам англійські слова, а ви спробуйте вгадати!

«А що ти з собою візьмеш?»
На перший погляд – це проста гра, але вона дуже корисна для розвитку увагу та пам’яті дітей. До речі, ви можете змінювати варіант гри: «Я збираюсь піти на ринок і я звідти принесу…», «Я збираюсь до школи і я з собою візьму_____», «Я збираюсь до магазину і звідти принесу_____» тощо. 
Кількість гравців: 3 і більше
Що потрібно: лише фантазія 
Як грати: напишіть на аркуші фразу: «Я збираюсь у дорож і я привезу_______». 
Кожен із гравців доповнює фразу своїм варіантом, до прикладу: «Я збираюсь у подорож і я привезу сувеніри». Наступний гравець має запам’ятати цю фразу, назвати її і доповнити своєю: «Я збираюсь у подорож і привезу сувеніри та одяг» і т. д. Якщо гравець забуває і пропускає слово, він виходить з гри.
«Що є на картині?»
Маю ще одну просту, але дієву гру для наших дітей. Вона, зокрема, розвиває уважність до деталей.
Кількість учнів: два або більше
Що потрібно: кілька картинок з інтернету
Як грати: виберіть в інтернеті 3-4 картинки, одну з яких можна легко запам’ятати і почніть з неї гру. Спочатку гравці розглядають її впродовж кількох хвилин і уважно запам’ятовують усе, що там зображено. Закрийте картинку і задавайте такі запитання: «Чи зображено на картині щось синього кольору?», «З якого боку знаходилась дівчина: ліворуч чи праворуч?», «Чи стояв на столі глечик?» тощо. Задавати питання необхідно відповідно до того, щоб зображено на картині. Чим несподіваніші питання, тим цікавіші відповіді!

Грайте навчаючись!

Немає коментарів: